نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

برای م ح م د

قرار بود هلال چیزهایی هست که نمیدانیم را به ما نشان بدهد 

نشد. 

سرقولش  نبود 

بهمان برخورد 

باواحد به قدس رفتیم 

در قدس به ما گفتند ساعت ۷ بیاید انتهای خیابان هشتم 

چرخیدیم ۷رفتیم انتهای خیابان هشتم  

صندلی های آخر همهمه زیادی برپا بود به گمانم فیلم را نقد میکردند 

خلاصه چنان جذابیتی نداشت 

تمام که شد 

انتهای خیابان بعدی دیدیم اکسین نارنجی پوش را آورده است

به میمنت و مبارکی

 

دنبال معنی یه لغت بودم دیدم بعععععله 

اینم به کلیکسیون افتخارات اضافه شده خبر نداریم!! 

 

نظر خاصی ندارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باور نداری رو خود عکس کلیک کن

گارانتی

 

 خدایا من را که آفریدی گارانتی هم داشتم؟؟؟ 

  

دلم مرده است !!!!! 

روزٍ ما دَر (شاید پاکش کردم)

روز‌‌‌‌‌‌‌ِ‌‌ِه ما دَره 

کلا روزا من که همیشه دَرِ 

  ساله اولیه که پیش مادرم نیستم  

نه که سالای دیگه خیلی کار خاصی میکردیم نه 

خیلی معمولی مثل بقیه 

ولی 

دوست داشتم  

خونه باشم  

الان 

 o

\1/ 

! !

 

پ ن : تبریک

ساده دل

 

 

دل ز خامی ها فریب چشم شهلا میخورد 
 

ساده دل در زندگی از این و ان پا میخورد
 

در گذرگاه زمان بی دست و پا بودن خطاست
 

توپ چون بی دست و پاست از این وان پا میخورد

همسفر

سهراب قایقت جا دارد 

 

من نیز از این خاک غریب دلگیرم 

   

 پ ن: شاید. تقلید 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خسته

خسته ام 

نه اینکه کوه کنده باشم نه......

دل کندم .... دل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سال تولید ملی

اولی:تصمیم دارم دیگه بستنی نخورم  

آره دیگه نمیخورم 

آخه جدیدا فهمیدم تولید خودمون نیس!! 

یعنی  چرا هست چوبش ساخت خودمون نیست  

دومی: نه!!!!! بابا مگه چوب بستنی چیه ؟

اولی : نه  تو سطح سوادت  پایینه!! 

اصلا میدونستی ساخت چوب بستنی از شکافتن هسته اتم سخت تره 

دومی : نه!!! 

اولی : آره بابا !  

اصلا تو خاورمیانه کشوری نیس که چوب بستنی بسازه 

دومی : پس نگا یکار بکن بستنی قیفی میخوریم 

یه مشت محکمی هم به این استکبار جهانی زدیم  

اولی :راست میگی چه فکر بکری کردی 

ولی نون بستنیه تولید داخله؟ 

دومی: نمیدونم بیخیال بزن الان اخباره ! ببینیم  

کی کمک میرسه(یارانه) 

راستی سهمت (بنزین)تموم شد ؟

واسه منم روزا اول ته کشید 

راستی چه خبر از عدالت هنوز نرسیده 

دومی :راس میگی 

بچه اون کنترولو بده شبکه رو عوض کنم

  

پ ن : روی چوب بستنی کلیک کن

کاش

   کاش به خوشمرگی هم بودن کاش

 

 

 

 

پ ن : واقعا کتاب قشنگیه گاو خونی واقعا آفرین داره نویسندش  

یکی از آرزوهام اینه که بتونم یه همچین کتابی بنویسم بعدشم بمیرم!!

دارم میشم

داشتم بِ + یِ + خیال زندگی میکردم 

نشد !

بیخیالش!  

عادت کردم ! 

دارم ب + ی + خیال میشم