نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

حذف خواهد شد


منو آیینه صدا کن که میخوام مث تو باشم

                                 که برای باتو بودن میخوام از خودم جداشم


دنلود






+چن وقته نبودم درگیره مشکلاتییم فعلا

+ چرا مارو یادتون رفته ناسلامتی حق آبوگل داریم

هی میگن وب علی ( :

+ کوزه که نیستم عکسه رو تهش چاقه خب کیفه اون

تذکر:فکلیم نداریم قابل توجه گیسو

+ از همین تریبون شایعه سازی علی رو تکذیب میکنم هستم کماکان

 مرگ بر استگبار جهانی فک کنم علی فامیلا مشا...(بوق ق)باشه

+سفر خیلی خوب بود جای تمامیتان خالی

+ خواهم آمد بزودی قالب خراب شده بود فعلا این باشه

تا یه سالگیمون یه چی میسازیم

+ کافینتم پسته یجوری شد ببخشید به بزرگیتون

فک کنم اولین پستیه ایجورمینویسم

+ شد یچی تو مایه ها پستا خاله طودی

+شایان تو هی بیابرو هی خداحافظی کن باشه

+نظراتوشایدیکم دیر تاییدکنم

+ممنون بابت بودنتون درضمن خاطرنشان میکنیم خطمم خوبه

انتقاد پذیریم بالاس ( :

+ به اسم نویسنده ها توجه کنید تا اشتباهی پیش نیات ( :



ماه و خورشید


             همیشه 


                       در روز ماه من بودی


                                                                    و 


                                                       در شب خورشید من 


                                                                             و من ناامید به دنبال تو میگشتم 



گرمای عشق


بیا دست منو بگیر ...


نترس اگه آخرش جهنم باشه ...


بهت قول میدم جهنم گرمتر از عشق ما نیست ...





تلگراف ... مسافرت . من و ممد





شب ...

آهنگ ...

سیب زمینی ...

پاشو شام درست کن2:30 ...

تشنگی ...

من کارت ...

کل کل ...

نقشه روی دسکتاپ ...

من ...

علی ...

حال با حالو خاص اینروزام ...

ملت حیران ...

از بغل قم تا پس گردنی مَلک آباد ...

همش قشنگ بود ...




+پست مشترک بود

با یه کیبرد و موس




دو روز زودتر نوشت....


+ بودی قبلشم 

2 اومدی

مسخرس نه؟؟



جهنم باشی ...


 و ...


بخوای آتیش یکی دیگه رو ...


خاموش کنی  ...





دنیای این روزای من



بعد از تو


تو رفتی بعد تو حالم ...


یه حالی مثل مردن بود ...


تو هم تنها شدی اما ...


کجا حالت مثه من بود؟؟؟ ...




از این اهنگ خوشم اومد:-(


تکیه بر باد ... محمد اصفهانی

صرفا جهت اطلاع

چن وقت گفتم نباشم مشکلامو حل کنم

دیدم نخیر از این حرفا گذشته محلول اشباعه

 حل نمیشه

تفکر تعویض محلولیم 


خواهیم آمد بزودی


+میخوانیمتان

+ تو مسابقه کتاب از بین 140اینا شدم 10-12

این مقاممو تقدیم میکنم به مقام ...بوق ق ق ق ( :