نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

ماست

امروز رفتم سر کوچمون ماست بخرم  ...



 دیدم نسبت به هفته گذشته گرون نشده  ...



 از سران مملکت خواهش میکنم پیگیری کنن  ...





ایــن متـ ــن بــرای شـ ــرکـــت در مــ ــسـابــقـه کـ ـتـابـی بـه اخـتـصـار مـیـباشـد


+لینک

+شانس زیادی ندارم بین دوستان

ولی با خیلی از کتاب های خوب آشنا شدم


+نظرات شما در مسابقه تاثیر داره

 لطفا نظرتونو بگید






متن در ادمه مطلب

ادامه مطلب ...

حال اینروزام




خــــــو بَــــ ــم



+شایدم رودبار


خلاصه خوبم




حاج آقا نوشت


   إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ عُسرا

    

  همانا پی هر دشواری؛ دشواریِ( دیگری) است.

              

+وشاید  بدتر از اولی حتی

  اگر..

لطفا

موریانه جان بی زحمت هرچه سریعتر بیا کارتو انجام بده

پوسیدیم

با تشکر



اگه متوجه نشدید

اینو  دلایل نقض  اینو بخونید متوجه میشید



______________________________________________________________________



خلقِ  خُدا به چه روزی افتاده اند از تدبیر ما؛ دلال، **، لوطی، لَ لِه، قاپ‌باز، کَف‌زَن، رَمّال،

معرکه‌گیر

گدایی که خود شغلیست


عزت ا... انتظامی

حاجی واشگتون (علی حاتمی)





+بی ربط نوشت : ali ـ همیشه اولش خوبه همیشه
آخرش سخته

 دانلود


پشتیبانی

خلاصه بعد از حدود 14 یا 15 روز مشکل نت اینجانب حل شد ...

تو این 14 روز ما با با بچه های پشتیبانی بیشتر اشنا شدیم

الحق و الانصاف راهنمایی هاشون خیلییییییییییییی معرکه بود ...

از قبیل :

یه بار میگفتن کندی اینترنت ...

یه بار فرمودند دست امریکا و استکبار جهانی در کار است ...

یه دفعه هم نقل کردن که مشکل از استان خوزستانه ...

این اخریه هم اینقدر با ما صمیمی شده بودن

که 25 دقیقه پشت خط نگهمون داشتن و اهنگ واسمون پخش میکردن ...

خداوندا هیییییییییییچ کس را محتاج پشتیبانی نکن  

.

.

.

.

آمین


ADSL

زنگ زدم پشتیبانی ...


میگم : ببخشید اینترنت من خیلی کنده و سایت های خارجی رو باز نمیکنه ...


مشکلش چیه؟؟؟؟ میشه راهنمایی کنید؟؟؟


میگه : شما کندی اینترنت دارین ...


گفتم : اجرتون با امام حسین خودمم شک کرده بودما 


نماز روزه قبول ... مرسی از خدماتتون ... خداحافظ ...




یعنی

یکیم داشته باشی هی سوهان روحت باشه هی سوهان روحت باشه

یعنی هیع سوهان روحت باشه ها

هرچیم یجور بهش نشون بدی

اینگار نه اینگار

اینگار داری بادمجون

واکس میزنی

پ ن: هی سوهان روحت باشه هی


+عصبانیت بسیار

ریاضیات بی پایه

                                


معادله ثابتی شدم با یک جواب

    

                     هرچه جای مجهولاتم میگذارم


  بازهم  تو را به من میدهد



+ممنون

آتش نشان