نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

زندگی همه همینه

بازم سال تازه حس و حال غم داده 


باز امثال من و تو که مثلمون زیاده 


که هرروزمون هنوز عین دیروزه 


همه رویاهامون تو گذشت زمان می سوزه 


همه بهم میگن میری از دست 


همه فرصتاتو میدی از دست 


ولی شایدم تقصیر من نیست 


چون رو به هر راهی میرم به روم بسته ست 


یه وقتایی یادم میره الان کجام 


حس میکنم پاهام از زمین جدان 


ساعتها به یه نقطه خیره میشم 


تموم رنگای روشن رنگ تیره میشن 


دیگه یادم میره لبخند بزنم 


باورم نمیشه که این آدم منم 


که تنها و ناراحت و ناامیدم 


کاش خواب بودم این روزا رو نمی دیدم
 

 

دانلود همین آهنگ از زانیار خسروی 

 

پ ن : هوا گرمه۵۰درجه  

توخونه سنگر گرفتم

گاوخونی

 

 

 

 

راوی  : بابا ! راس میگن که مادر از دست تو دق کرد و مُرد ؟ 


پدر  : نه . من از دست مادرت دق کردم . 


راوی : ولی وقتی که تو مُردی مادرم زنده نبود  

.
پدر : زنده نبود ، ولی من هر شب خوابشو می‌دیدم .
 

روای : منم هر شب خواب تو رو می‌بینم . 


پدر : پس بپا دق نکنی 

  

 

پ ن : هم کتابشو خوندم هم فیلمشو دیدم  

کتابشوبیشتر دوس دارم حرف نداره     

اصلا جعفر مدرس مدرس صادقی   

حرف نداره  

گاوخونی:برنده جایزه بیست سال ادبیات داستانی

سردخانه +پارازیت وسط امتحانا(شاید مخاطب خاص دارد)

سرد شدی شدی شدی  

تا یخ زدم 

دنبال منشاء سرما میگشتم 

دقت که کردم فهمیدم  

خیلی وقته مُردم 

تو سردخونه تنهام  

توهم خیلی وقته رفتی 

تو تدارک دفنی 

منو باش چه بی خبر مُردم 

فعلا دغدغم اینه که تو منو کُشتی ؟ 

یا من خودکشی کردم  

 

 

کاش های این روزهای من

کاش زندگی یه    ctrl+z   داشت 

 

 

  

 

 پ ن : واس اونایی که نمیدونن  

 ctrl+z=آخرین تغییر ایجادشده روبرمیگردونه 

پ پ ن: من میجنگم 

 فعلا با امتحانا 

00:00 

 

23:23 

 

headset+ omre talaf+in 

من یا اونا

 

نـــمی فهـمــمـ ؛ نمـــیــــ فهمنـ ؟ یـــــا میـــــ فهمـــنــ ، مـنـ نمـفـهـمــمــ کهــــ می فهمنـــــ ــ  

 

  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

بقول کیبورد بدست 

 

                                   من حالم خوبه ؛   

                           من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛   

                ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ 

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

               ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛  

                         من حالم خوبه ؛ من حالم خوبه ؛   

                                  من حالم خوبه ؛   

 

 میخوام ثابت کنم با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین میشه 

   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

اینجا 

همه چی داغونه من چقد خوشحالم 

خیلی خوشم اومد خیلی

          من ، تو 

          کاشکی واژگون گردند
          ویرگول ها
        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 

         آستیگماتی شدن ِ چشمانم به کنار
         با دوتایی دیدن ِ جای خالی ات چه کنم؟ 

 

 

        از وبلاگ ویرگول      

 ___________________________________________     

    

  پ ن : دوست داشتم اینجام باشن 
          حسودیم میشه به اینجور نوشتنا

شوری دل میزند

کاری به نظریه داروینو فرگشتو تکامل ندارم   

 

ولی کناربعضی ها که هستم واقعا احساس میکنم که یه جلبک تکامل یافتن  

 

  

 

پ ن : فک کنم شبیه اینو یجا خوندم  

شایدم نخوندم نمیدونم ولی الان لازم بود بگم 

 

پ پ ن:  آهنگه منو یاد خیلی چیزا میندازه  

حتما گوشش دادید یادتون هست؟  

ازآهنگ گذاشتن واسه وب زیاد خوشم نمیات شایدموقتا گذاشتم 

خود درگیری پیدا کردم شدید

قالب جدید (خودمونی)

 چند وقتی بود دوست داشتم یه جورایی خاص باشه 

چندتا از بچه ها گفته بودن که خیلی تاریکه  

خلاصه ساختمش الان که درست شده حس خاصی ندارم 

بنظرم بد نشده 

 

پ ن : 

این تبلیغات blogsky هم داستانی شد 

خواستم حذفش کنم میشد یکاریش کرد  

ولی بنظرم نامردیه یکی بیاد یه جیزی رو 

رایگان در اختیارمون بذاره بعد اجازه  

یه تبلیغات کوچیکو بهش ندیم 

ولی جدی تو ذوق میزنه نه؟ 

همینکه باز شد ببندینش لطفا