نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

سکوت

 

 

 

 

            !!!!!!!!!!!!!  

                              !‌ ! ! !  !

وفا

برادری به تعدادنیست به وفاست! 

که یوسف ۱۲برادر داشت و حسین تنها عباس را...

یادش بخیر

یادش بخیر قبلنا بجا شماره به هم دل میدادن یادش بخیر!!!!!

تکلیف

تکلیفمو مشخص کنید  

 

بالاخره جواب ابلهان خاموشیست 

 یا  

سکوت علامت رضاست

اعصاب

اعصابم خورده دوست دارم با یکی دعوا کنم !!!نبود!!!! 

 

چراشم نمیدونم

وصیت

به مردشور بسپارید 

این مرده را قبل از مصرف بتکانید  

امکان دارد نمرده باشد 

مگر نمیدانید در سرزمین ما  

آدم ها بعد از مرگ زنده میشوند 

(عزیز میشوند)

ادارات

(چراشو نمیدونم ولی خیلی به دلم میشینه این ...) 

 

مثل روزنامه ها.اول همه را سرکارمیگذارند  

بعد آگهی استخدام میزنند  

خداراشکر در خانه ما.کسی بیکار نیست   

یکی فرم پرمیکند.یکی احکام میخواند  

یکی به سرعت پیرمیشود 

وآن یکی مدام نق میزند:  

مرده شور ریختت را ببرد 

چرا از خرمشهر. سالم برگشتی 

 

(ازکتاب پسته لال سکوت دندان شکن است)

من نمونه ام

باور کنید من نمونه ام! 

دوست و دشمن اقرار میکنند من نمونه ام! 

همه تایید میکنند من نمونه ام!!! 

اول باور نمیکردم من نمونه ام! !  

ولی حالا باور میکنم من نمونه ام!! 

 لطفا قبل از ساعت ۸  

مرا به آزمایشگاه تحویل دهید!!!! 

 

(اکبراسیر)

بی خوابی

خوابم نمی برد 

صبح می شود

دوباره خوابم نمی برد 

شب می شود

تمام روزهایم! 

 

 

                                                (نمیدونم از کی)