نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

ادارات

(چراشو نمیدونم ولی خیلی به دلم میشینه این ...) 

 

مثل روزنامه ها.اول همه را سرکارمیگذارند  

بعد آگهی استخدام میزنند  

خداراشکر در خانه ما.کسی بیکار نیست   

یکی فرم پرمیکند.یکی احکام میخواند  

یکی به سرعت پیرمیشود 

وآن یکی مدام نق میزند:  

مرده شور ریختت را ببرد 

چرا از خرمشهر. سالم برگشتی 

 

(ازکتاب پسته لال سکوت دندان شکن است)

نظرات 3 + ارسال نظر
delaram یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 20:31 http://delaram-night.blogsky.com

چرا بعضی جمله هاش با هم نمیخونن؟!

delaram یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 20:34

جون من کد این پست رو بده دارم میمیرم از فوضولی...

کد چیو ؟
همه چی به همه چی میخونه اتفاقا!!!
اولش که میگه آگهیا سرکارین!
بعدشم میگه هیچی خونمون بیکارنیست همه دارن آگهی استخدام پر میکنن!!
بعدشم میگه همش تقصیر باباهست اگه از خرمشهر سالم بر نمیگشتی(درصدی چیزی) الان وضعمون این نبود!!!

سبز سبز یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 20:44 http://skotesabz.blogsky.com/

سلام خیلی جالب بود خوشحال میشم به من هم سر بزنید اماده تبادل لینکم

خواهش میکنم جالبی از خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد