نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

فقط بمون



                 


باور کن 
نه درگیر تو شدم
نه حسی بهت دارم
اصلا میخوای همه چیز رو برگردونیم؟ مثل روز اول؟
و تو یه دوست معمولی باشی؟
و من ...
نه نه !!
نمیشه ...
لعتنی ممکنه دوباره عاشقت بشم ...



shadow



                 


                                              سایه ای شده ای ...

                                و هر چه قصد نزدیک شدن به تو را دارم

                                           بیشتر دور می شوی



سوختم


       

                   



                                   می خوای بدونی چی کشیدم؟!


                       فقط یه بار سیگار رو از اون طرف که میسوزه بکش ...



یه سال شد!!

 

بعضی وقتا فکر میکنم واقعا یه روزی وبو نت میشه خاطره

یعنی مث الان که پدربزرگامون از اون دورانو قدیمو عکساشون حرف میزنن 

ماهم همین پستامونو به بعدیامون نشون میدیمو وب میشه خاطرات  

جوونیمون!!!  

 چه نسل باحایم ما دیگه (‌ :  

 

+ یه سال شد که اینجا مینویسم  

یعنی حالا شد ما می نویسیم 

بدی داشت خوبیم داشت  

واقعا سریع گذشت 

 

+انتقاد پیشنهاد اینا ( ‌: 

  

 + 90دو مین پستم شد 

+ با دوستای خیلی خوبی آشنا شدیم چن وقته 

ممنون که هستید

آن

 

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشد   

 

                         بند نمی آید دوست داشتنش 

 

 

 

+هستم 

(‌ :

خورشید من





            





                               سهم من از تو همیشه لحظه ی غروب است  

            

                                            در لحظه های بی تو ...




من و عبدالملکیان


یک سال است که میدانم 


زندگی و مرگ دلیلی چون تو می خواهد 


یک سال است که میدانم 


درد چیست 


خنده چیست 


شادی چیست 


غم چیست 


یک سال است که من مروارید صدفی از جنس تو شده ام 


یک سال است که یاد تو با من هم بستر شده 


امروز من یک ساله میشوم 





اینو میخواستم واسه یک سالگیش بنویسم

ولی الان 1 ساعت همه چی تمام شده