نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

اومدم!!!!!؟؟؟

 

 

 

سلام سلام 

تازه اومدم  

به اصطلاح  

اصلا چرا اصطلاح واقعا این جز اولین پست هامه   

میدونید چیه امسال دانشگاه قبول شدم بعد تو این شهر غریبم {البته تو همین شهر به دنیا اومدم ولی یجا دیگه بزرگ شدم} 

خلاصه تو شهر خودم غریبم بعد نه برو بیایی نه رفیقو دوستی 

گفتم برم تو کار دنیای مجازی  

یه وب میسازم چیزایی که به نظرم قشنگن حالا هرچی میزارم  

شاید شاید شاید واس کس دیگی هم قشنگ باشن 

دردو دلامو مینویسم شاید سبکتر شم بالاخره این دردو دلایی که مینویسم  

یجا یه کسی میخونه شایدم نخونه  

بالاخره این متن ها یجا تو دل یه سیستی هاردی چه میدونم یجا ذخیره میشه 

خب همون ذخیره شدنش یعنی من با هارده دردو دل کردم !!!! 

چه میدونم چرت گفتم !!! 

خلاصه اینکه  

منننننن اومدددددددددددم  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد