نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

زندگی مگسی

بدم میات از زندگی اینجوری آدم فکراش تغییر نکنه هیچ چیز جدیدی نداشنه باشه هیچی واسه فهمیدن کشف کردن نداشته باشه ! فقط امروزو به فردا میرسونیم فقط همین !!! فقط تکرار تکرار تکرار 

الکی به زندگی بیشتر اظهار علاقه میکنیم واز مرگ میترسیم مثل مگس هایی که اول پاییز به اطاق پناه میارن که شاید یه چند روزی بیشتر زنده بمونن 

بهش میگی چرا زندگیت اینجوریه میگه : خب وقت ندارم  !  وقت چی آخه دلش خوشه داره زندگی میکنه آخرش که... 

حالا از اون موقع گذشته کم کم  دارم شبیهش میشم نمیدونم آره دارم شبیهش میشم  جوابم هم به خودم اینه که : خب چیکار کنم  

تقصیر کیه ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
each_ramzi شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 17:17

salam dost aziz manam ba harfat moafegham vali ta hala fek karde ke shayad zendge hamin bishtar nabashe
تکرار...تکرار..کتکرار...

اگه همین تکرار باشه که خیلی بی معنیه!!!
نمیخوام تکرارشو!!!
مجبور به تکرار نیستم؟
پس کی زندگی کنم؟؟؟؟

دوست شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 17:21

به نظرم زندگی تکراریست کاریشم نمیشه کرد
البته تکراری پر دردسر که یادمون میره به تکراری بودنش فکر کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد