نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

رسید رسید

از ظهر دیدم که اومده! میدونستم که چه سایتی آلبوم کاملشو میزاره ! زورکی جلو خودمو گرفتم تا عصری برم اورجینالشو بگیرم آلبوما چاوشیو اورجینال میگیرم! خلاصه زورکی از دست صاحب کارم در رفتم که برم بازار حالا که رسیدم یه مغازه ای زده بود پرچم سفید چاوشی رسید بهش گفتم یه دونشو بده بلند کرد یه رایتیشو بهم داد ! بهش گفتم اگه رایتیشو میخواستم دانلودش میکردم خلاصه از یه جا دیگه گرفتمش 

آخرشه ... مخصوصا   

موندن و رقتنت دیگه ****فرقی نداره واسه من  

اَره رو چون فرو کنی***چه درکشی چه تو کنی    

نظرات 6 + ارسال نظر
نشیمو سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 01:58 http://kalepook.blogsky.com

رسید رسید
مثه این بچه هایی که خیلی ذوق میکنن تکرار میشه حرفاشون..بانمک بود

مثه من وقتی دوستامو صدا میکنم هی اسمشو تکرار میکنم:دی
مثلا بگی: نسیم نسیم:))
چاووشی کیف میده گاهی..گاهی ی اهنگشو هی باید تکرار کرد...زندگی تکرار لحظه های بد نیست{اینم نکته ی اخر نظر!}

به به نورانی کردین میگم این وبلاگمون پر رنگ تر شده پس بگو!!!!شوخی کردم
خب دیگه دوست دارم آهنگاشو ذوق کردیم!!
زندگی تکرار لحظه های بد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

mohammad hormozi سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 02:14

salam dear
eyval dare vali kash ye dast seda dasht

یه دست صدا نداره ولی یکی یکی زیاد میشه

each_ramzi چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 13:25

سلام ممد
ایول به خودت هو ایول به فرهنگت....

کوچیکیم
نه اونجوریام نیست

delaram دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:51 http://delaram-night.blogsky.com

eyval...na khosham umad be ghole refighat bache ba farhangi hasti
ye sar bezan khoshhal misham

قربان شما !! شما لطف دارید

delaram دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:58

hala migam man ke hosele gashtan tu in sitaro nadaram
bia va mardunegi kon ahangaro vase danlowd bezar

http://teh-dl.blogfa.com/post-1358.aspx
از این سایته دانلود کنید چون بیشتر 10 روز از آلبومش گذشته فروششو کرده
اشکال کم داره

delaram چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 09:46 http://delaram-night.blogsky.com

دانلودش کردم
خیلی قشنگ بود
مرسی

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد